بهترین برند کابل دراپ ایرانی

بهترین برند کابل دراپ ایرانی؛ ضرورت انتخاب درست برند جهت خرید این کابل

کابل دراپ جزو محصولات جانبی در صنعت سیم و کابل به شمار می‎آید ک با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در این حوزه به دست بیاورد. این کابل باعث می‎شود که سرعت انتقال اطلاعات با افزایش چشم‎گیری همراه شود. کابل فیبرنوری در کشورمان تولیدکنندگان زیادی دارد که برخی از آن‎ها باکیفیت و برخی نیز فاقد کیفیت هستند. از این رو شما باید در انتخاب مجموعه مورد نظر خود برای خرید انواع کابل دراپ، دقت بالایی داشته باشید. در این مطلب تصمیم داریم به بررسی بهترین برند کابل دراپ ایرانی و معرفی برخی از آن‏‎ها بپردازیم.

شماره تماس برای سفارش کالا

:: روی شماره کلیک کنید ::

 دفتر کرج: 02634990888 

دفتر تهران: 0251736

کابل دراپ چیست

کابل دراپ چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پیش از معرفی بهترین برند کابل کابل دراپ ایرانی بهتر است به تعریف کابل دراپ بپردازیم. کابل دراپ یکی از انواع کابل‎‌های فیبر نوری است که بعنوان قسمت بسیار مهمی از شبکه FTTH، پیروند بیرونی نهایی میان کابل فیبر نوری و مشترکین را تشکیل می‎‌دهد.

در واقع کابل‎های دراپ در انتهای مشترک واقع می‎شوند که انتهای کابل توزیع و محل مشترکین را به یک‎دیگر وصل  کنند. دراپ‎های به طور معمول کابل‎هایی با قطر کم هستند و تعداد فیبرهای آن‎ها نیز کم می‎باشند. این کابل‎ها به سه روش زیرزمینی، هوایی و کانالی قابلیت نصب دارند. با توجه به استاندارد صنعتی، این نوع کابل باید از 1335 نیوتن قدرت کششی برخوردار باشد.

کابل دراپ هم در فضای داخل و هم در فضای بیرونی ساختمان می‎توانند استفاده شوند. برخی از افراد معتقد هستند که کاربرد کابل‎های دراپ چندان بالا نیست؛ اما این موضوع صحت ندارد، چرا که این روزها از کابل دراپ به عنوان جایگزینی مناسب برای کابل‏های فیبرنوری استفاده می‎شوند. دلایل زیادی مبنی بر استفاده از کابل دراپ وجود دارد.

این دلایل شامل موارد زیر می‎شوند:

  • استحکام بالای کابل علی‏‎رغم ظرافت آن
  • جنس روکش بسیار باکیفیت
  • موارد استفاده متعدد
  • برخورداری از مقاومت جوندگی و فشاری
  • قابلیت استفاده در فصل‎های مختلف
  • بادوام در برابر تغییر و تحولات دمایی
  • مقاومت بالا نسبت به کشیدگی
  • بادوام در مقابل باران، برف و اشعه ماورای بنفش

برای مشاهده انواع کابل های فیبرنوری قابل فروش در مجموعه ما به صفحه خرید کابل فیبرنوری مراجعه بفرمایید.

کابل دراپ ایرانی

شناخت بهترین برند کابل دراپ ایرانی

با توجه به محبوبیت بالای کابل‎های دراپ و همچنین کاربردهای گسترده‎ای که این کابل‎ها دارند، بیشتر کشورها در زمینه تولید این محصول فعالیت می‎کنند. اما انتخاب بهترین برند کابل دراپ ایرانی از آنجایی که تولیدکنندگان این کابل در کشورمان متعدد هستند، ممکن است چالش‌برانگیز باشد.

از این رو زمانی که قصد خرید این محصول را را دارید، باید با بهترین برند کابل دراپ ایرانی آشنا شده و یا حداقل چند مورد از بهترین برندهای تولیدکننده کابل دراپ ایرانی را بشناسید.  برخی از تولیدکنندگان فیبرنوری کیفیت لازم در این زمینه را ندارند و شما باید در خرید خود حتما به کیفیت کابل دراپ، نشان استاندارد آن، گارانتی و … توجه ویژه داشته باشید. در ادامه 3 نمونه از تولیدکنندگان این محصول که می‎توان در لیست بهترین برند کابل دراپ ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارند را معرفی می‎کنیم.

1- شرکت تلکام برنا

یکی از بهترین برندهای کابل در بازار ایران کابل تولیدی شرکت تلکام برنا است. ما با تولید و فروش کابل های فیبر نوری و شبکه خدماتی مفید را برای شما انجام میدهیم.

2. کابل دراپ برند شهید قندی یزد

یکی از بهترین برندهای کابل دراپ ایرانی بدون تردید شرکت شهید قندی یزد است. این شرکت از سال 1363 در شهر یزد کار خود را آغاز کرد و حالا یکی از معتبرترین شرکت‎ها در این حوزه می‎باشد. برند شهید قندی یزد در زمینه تولید انواع کابل‏های دراپ و .. فعالیت دارد و محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‏‎کند. شرکت شهید قندی یزد در سال 1375 موفق شد که گرید ISO 9001 را کسب کند. از نکات مثبت در خصوص کابل‎‌های دراپ این برند می‎توان به کیفیت تولید این شرکت، طبق استانداردهای جهانی اشاره کرد.

3. کابل دراپ برند برنا

شاید بتوان از مجموعه برنا به عنوان بهترین برند کابل دراپ ایرانی نام برد. این شرکت با تولید باکیفیت‎ترین مدل‎های مختلف کابل‎های دراپ و سابقه درخشان در این حوزه می‎توانید بهترین مرکز برای ” خرید انواع کابل دراپ ” باشد. مجموعه برنا علاوه بر تولید کابل دراپ در حوزه نصب این کابل‎ها نیز فعالیت دارد و از مدرن‎ترین تجهیزات در پروژه‎های متفاوت استفاده می‎کند.

علاوه بر این جنس محصولاتی که توسط این برند تولید می‎شود از کیفیت بالایی برخوردار است. شرکت انتقال امواج نوری برنا می‎تواند خدمات کاملی را در حوزه فروش و تولید انواع کابل‏‎های فیبر نوری از جمله کابل‎های دراپ در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

این برند همچنین بهترین کابل‎های هوایی و زمینی که در پروژه‎های مختلف FTTH مورد استفاده قرار می‏گیرند را باکیفیت قابل توجه به فروش می‎رساند. کابل‎های این برند از مقاومت در برابر عوامل طبیعی، تارهای فیبرنوری، بهترین روکش‎ها، وزن پایین و همچنین قیمت مناسب برخوردار هستند و می‎توانند گزینه مطلوبی برای استفاده از در پروژه‎های ساختمانی و … باشند.

4. کابل دراپ برند نیراپرود

شرکت نیراپرود را نیز می‎توان در لیست بهترین برند کابل دراپ ایرانی قرار داد. محصولاتی که در این برند تولید می‌شوند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای شعاع خمشی قابل توجهی نیز می‎باشند. از سایر خصوصیات جذاب در خصوص کابل دراپ برند نیراپرود می‎توان به نیروی کششی بالای این محصول اشاره کرد.

علاوه بر این کابل‎های دراپ این برند ایرانی، روکش LSZH دارند که این روکش به منظور پیشگیری از گسترش شعله و تولید گازهای سمی بعد از شعله‎ور شدن به کار گرفته شده است. کابل‎های این برند وزن مناسبی داشته و نصب آن‎ها نیز سریع انجام می‎شود. البته بهتر است که نصب این کابل‎ها توسط تیم‎های متخصص در این حوزه به انجام برسد.

شرکت انتقال امواج نوری برنا

مجموعه برنا بهترین برند تولیدکننده کابل دراپ در ایران

با توجه به اینکه کابل دراپ از انواع مختلفی برخوردار است، ممکن است شما در خرید آن با مشکلاتی مواجه شوید. این کابل‎ها توسط برندهای ایرانی و خارجی مختلفی تولید می‎شوند. اگر قصد دارید در خرید کابل دراپ موفق عمل کنید، بهتر است چندین مجموعه را باهم مقایسه کنید، پروژه‎های آن‎ها را مورد بررسی قرار دهید و با نگاهی به خدمات و امکانات مراکز مورد نظر خود، بهترین برند کابل دراپ ایرانی را انتخاب کنید.

شرکت برنا با یکی از برندهای تولیدکننده موفق در ایران است که شما می‎توانید با مراجعه به آن از مزایای مختلفی مانند، مدل‎های گوناگون دراپ کابل بر حسب نیازهای مشتریان، قیمت مناسب کابل‎ها و اجرای آن، برخورداری از محصولات باکیفیت، نصب سریع، بهره‎مندی از نیروهای اجرای حرفه‎ای و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و باکیفیت بهره‎مند می‎شوید.

سوالات متداول

عوامل موثر بر قیمت کابل دراپ چیست؟

از مهم‏‎ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت کابل دراپ می‎توان به ضخامت ، وزن، استحکام، متریال به کار رفته در تولید، نوع روکش، جنس، اعتبار برند، تعرفه مجموعه مورد نظر شما و … اشاره کرد.

برند تولیدکننده و مجری کابل دراپ چه وظایفی در قبال مشتری دارد؟

یک شرکت تولیدکننده و مجری کابل دراپ باید به وظایفی مانند ارائه محصولات باکیفیت، ارزان، استفاده مواد اولیه مناسب، استفاده از نیروهای متخصص در اجرای پروژه، ارائه گارانتی اصالت کالا و کیفیت اجرای پروژه و همچین وفا کردن به کلیه وعده‎ها به بهترین شکل عمل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − = 4