تولید پیگتیل و پچ کورد فیبر نوری

تولید پیگتیل فیبرنوری

شرکت انتقال امواج نوری برنا تولید کننده انواع پیگتیل و پچ کورد مخابراتی در مدل های مختلف در کرج و تهران و تولید کننده بهترین کیفیت تجهیزات مخابراتی با سابقه ای درخشان در امر تولید، آماده همکاری و تامین تجهیزات و قطعات پروژه های مخابراتی می‌باشد.

فیبر نوری برای بهره برداری نیاز به قطعات اتصال دارد. این اتصالات شامل پیگتیل فییر نوری، پچ کورد فیبر نوری و آداپتور فیبر نوری می باشند.

پیگتیل فیبر نوری چیست؟

فیبر نوری در حالت عادی امکان اتصال به تجهیزات ارتباطی را ندارد و مانند سیم لخت می باشد. برای اینکه امکان اتصال فیبر به ادوات و تجهیزات ارتباطی را داشته باشیم نیاز به اتصالات متناسب با وسایل می باشد.

یکی از معمولترین روش های نصب اتصال بر روی تار فیبر نوری استفاده از پیگتیل می باشد. پیگتیل فیبر نوری تکه کوتاهی از فیبر می باشد که قطعه اتصال بر روی آن نصب است. فیبر پس از ورود به پچ پنل یا باکس های دیگر به پیگتیل فیوژن می شود و آماده بهره برداری می شود.

انتخاب نوع پیگتیل با توجه به نوع قطعه اتصال و نوع کابل و متراژ می باشد. انواع کانکتور های فیبر نوری شامل SC ، LC و FC می باشد.

تولید پیگتیل و پچ کورد

تولید پچ کورد فیبر نوری

شرکت انتقال انواج نوری برنا تولید کننده انواع پچ کورد فیبر نوری با کیفیت بالا بوده و تامین کننده تجهیزات مخابراتی در پروژه های مخابراتی است.

پچ کورد فیبر نوری

برای ارتباط بین پچ پنل یا باکس فیبر نوری و تجهیزات ارتباطی نیاز به کابل می باشد. این کابل پچ کورد فیبر نوری نام دارد. پچ کورد از یک طرف به پچ پنل فیبر نوری و از طرف دیگر به تجهیزات ارتباطی مانند ماژول فیبر یا مدیا کانورتر متصل می شود.

دو سر پچ کورد می تواند حالت های مختلفی داشته باشد. انتخاب نوع پچ کورد بستگی به نوع اتصالات روی پچ پنل و دستگاهی که قرار است به آن متصل شود دارد.
نام گذاری پچ کورد فیبر نوری با توجه به نوع اتصال، متراژ و نوع کابل می باشد. برای مثال SC/LC 3M MM یعنی یک سر آن SC و سر دیگر آن LC است. سه متری و از نوع مالتی مود می باشد.

سوالات متداول

پچ کورد فیبر نوری چیست؟

برای ارتباط بین پچ پنل یا باکس فیبر نوری و تجهیزات ارتباطی نیاز به کابل می باشد. این کابل پچ کورد فیبر نوری نام دارد.

پیگتیل فیبر نوری چیست؟

پیگتیل فیبر نوری تکه کوتاهی از فیبر می باشد که قطعه اتصال بر روی آن نصب است.

شرکت برنا فقط تولید کننده پیگتل و پچ کورد است؟

خیر، شرکت مخابراتی برنا تولید کننده پیگتل و پچکورد و اتصالات فیبرنوری و هم فروشنده انواع اتصالات فیبرنوری است.

قیمت انواع اتصالات فیبر نوری پیگتل و پچ کورد چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت این اتصالات به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

  • ویدیو معرفی مجموعه برنا

شرکت انتقال امواج نوری برنا

_

شرکت انتقال امواج نوری برنا بزرگترین شرکت فروش و تولید تجهیزات مخابراتی، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی فیبر نوری و FTTH، نگهداری و تست شبکه و انواع بستر های مخابراتی و حفاظتی در کشور پذیرای شما در پروژه های کوچک و بزرگ است.

گالری تصاویر ما

_

در این قسمت میتوانید تصاویر مربوط به ساختمان انتقال امواج نوری برنا و پروژهای انجام شده توسط مجموعه شرکت را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − 3 =