دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا

دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا؛ سوال بسیاری از کاربران

این روزها فیبر نوری نقش پررنگی در ارتباطات از خدمات تلفن تا شبکه را ایفا می‎کند. این کابل‎ها علاوه بر اینکه از پهنای باند بیشتری برخوردار هستند و سرعت بالاتری دارند، بسیار منعطف میبودهباشند و در برابر تغییرات دما نیز مقاومت قابل توجهی دارند. زمانی که دو رشته فیبر نوری به هم وصل شوند، به آن فیوژن می‌گویند. دستگاه‎های فیوژن در دنیا دارای انواع گوناگونی هستند که برای مثال می‎توان فوجیکورا و اسکای کام اشاره کرد. اما سوال اینجاست که دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا ؟ در ادامه به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم.

شماره تماس برای سفارش کالا

:: روی شماره کلیک کنید ::

 دفتر کرج: 02634990888 

دفتر تهران: 0251736

دستگاه فیوژن اسکای کام

دستگاه فیوژن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پیش از اینکه بفهمیم دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا بهتر است به تعریف دستگاه فیوژن بپردازیم. دستگاه فیوژن یکی از دستگاه‎هایی است که جهت جوش دو تار فیبر نوری و همچنین جوش تارهای نوری ریبون به هم، مورد استفاده قرار می‎گیرد.

فرآیند متصل شدن تارها به هم را اسپلایس می‌گویند. اسپلایس به قوس الکتریکی و دوشکل مکانیکی با فیوژن امکان‎پذیر است. به صورت رایج تارهای متصل‎شده توسط دستگاه‎های فیوژن با به وجود آوردن قوس الکتریکی را فیوژن می‎گویند. در این عملیات، انتهای کابل فیبر نوری با خارج کردن روکش‎های بزرگ‎تر از 125 میکرون آماده شده، به طور کامل تمیز می‎شود و در قدم بعدی به وسیله دستگاه برش‎دهنده و همان کلیور فیبر نوری مسطح قطع می‎شود.

در آخر نیز پس از تمیز کردن دوباره در بازوهای تراز دستگاه‏های فیوژن جای می‎گیرند. با فشردن یک کلید، انتهای تارهای فیبر نوری به کمک قوس الکتریکی الکترود کمی داغ شده، جمع می‎شود و نهایتا پس از ذوب شدن کامل فرآیند جوش یا فیوژن به انجام خواهد رسید.

دستگاه‎های فیوژن در حال حاضر به نوعی ماشین‎های خودکاری هستند که بعد از راه‎اندازی آن‎ها باید تنظیمات لازم با توجه به نوع پروژه و فیبر نوری را انجام دهید و یا اینکه برنامه تعیین اتومات فیبر را در پارامترها به درستی تنظیم کنید. دستگاه‎های فیوژن از کاربردهای متنوعی برخوردار هستند.

برخی از این کاربردها عبارت‎اند از:

  • شبکه سیار
  • ارتباطات نوری
  • شبکه انتقال اطلاعات
  • تلویزیون‎های مختلف کابلی
  • اغلب دستگاه‎های الکترونیکی
  • زیرساخت‎های متفاوت اینترنت و …

دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا

کیفیت دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا

همانطور که اشاره شد دو مورد از بهترین برندهای دستگاه‎های فیوژن باکیفیت و معتبر در دنیا بدون تردید اسکای کام و فوجیکورا هستند. بسیاری از افراد این سوال را در ذهن خود دارند که دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا و برای خرید انواع دستگاه فیوژن فیبر نوری کدام گزینه کارایی بیشتری دارد؟

دستگاه‏های فیوژن که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، فیبرها را به اندازه‏ای هم‏محور و تراز می‏کند که اتصال به شکل مناسبی باعث جلوگیری از هدر رفتن خروجی اطلاعات در امتداد پیوند نوری شود. یک اسپلایسر باکیفیت فیوژن، اطلاعات حائز اهمیتی همانند اطلاعات نگهداری و تعمیر، نتیجه‎ تست قوس، اندازه‎ تلفات اتصال یا همان افت فیوژن، شرایط سیستم، تشخیص، لیست راهنما و … را به کاربر ارائه می‎دهد.

از این رو لازم است شما دستگاهی را انتخاب کنید که از کارایی بالایی برخوردار بوده و صفحه نمایشی داشته باشد که در وضعیت‎های نوری گوناگون، به سادگی بتوان آن را خواند یا مشاهده کرد. در ادامه بیشتر به اینکه دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا می‏پردازیم و آن‏ها را معرفی خواهیم کرد.

1. دستگاه فیوژن اسکای کام

شرکت اسکای کام یکی از برندهای تولیدکننده دستگاه‎های فیوژن در دنیا است که چند سالی از فعالیت آن می‎گذرد. این شرکت در کشور چین و شهر جیانگسو (JIANGSU) قرار داد و در سال 2010 شروع به کار کرد. هدف اصلی این شرکت تولید بهترین دستگاه‎ها با بهترین کیفیت و البته قیمت مناسب است. شرکت اسکای کام دستگاه‎های مختلفی دارد. وزن دستگاه‎هایی که این شرکت تولید می‎کند بسیار مناسب بوده و حمل و نقل آن خیلی ساده انجام می‎شود.

اگر در خصوص وزن بررسی کنیم که دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر یا فوجیکورا باید بگوییم که در این مورد اسکای کام کمی بهتر است. چرا که در پروژه‎های مختلف ftth وزن کم دستگاه یکی از اصلی‎ترین اولویت‎ها به شمار می‏‎آید. به این علت که در برخی از مواقع دستگاه‎های سنگین‎‌تر در فاصله 1.5 متری زمین قرار دارند و قابلیت فیوژن بر روی زمین و یا در درون ورن کارگاهی در این شرایط فراهم نیست. بنابراین نیاز است فرآیند فیوژن بر روی نردبان به انجام برسد.

2. مزایای دستگاه فیوژن اسکای کام

  • قیمت مناسب
  • جوش دادن تارهای فیبری در 6 ثانیه در اغلب دستگاه‎های این کمپانی
  • انتخابی ایده‏آل برای پیمانکاران پروژه‎های FTTH، شبکه درونی فیبر نوری و شبکه فیبر نوری دوربین مداربسته
  • ساده بودن نحوه کار
  • جنس بدنه باکیفیت و …

3. دستگاه فیوژن فوجیکورا

شرکت فوجیکورا نیز به عنوان یکی از شناخته‎شده‎ترین برندهای ساخت دستگاه‎های فیوژن شناخته می‎شود. این شرکت از دستگاه‎های فیوژن با عملکرد بسیار عالی و باکیفیت برخوردار هستند. دستگاه‎های فیوژن فوجیکورا یکی از ضروری‎ترین تجهیزات مدرن در صنایع ارتباط است که کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد. این دستگاه قابلیت به‏‎کارگیری در زمینه نگهداری و تعمیرات شبکه فیبر نوری را نیز دارا است.

استفاده از این دستگاه‎ها موجب می‎شود که فرآیند اتصال فیبرهای نوری با نهایت دقت و سرعت بالا به انجام برسد. در ضمن با استفاده از دستگاه‎های فیوژن برند فوجیکورا، شما از هزینه تعویض فیرهای قدیمی معاف خواهید شد. تهیه دستگاه‎های و به‎کارگیری آن‎ها، مزایای متنوعی را برای شما به همراه خواهد داشت.

این مزایا عبارت‎اند از:

  • اتصال محکم فیبر نوری
  • کم کردن افت سیگنال در فیبر نوری
  • بهتر شدن کارایی شبکه‎های مختلف ارتباطی
  • جنس مناسب بدنه دستگاه
  • وزن مناسب اغلب دستگاه‎ها

دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا

دستگاه فیوژن اسکای کام بهتر است یا فوجیکورا؛ پاسخ را از کارشناسان برنا بخواهید

به طور کلی خرید هر یک از دستگاه‎های برندهای فوجیکورا و  اسکای کام می‎تواند نتایج مطلوبی را برای شما داشته باشد. البته شما باید نوع پروژه خود را در خرید دستگاه‏های این دو برند مورد توجه قرار دهید. شرکت برنا با سال‏ها تجربه موفق در حوزه فروش انواع تجهیزات فیبر نوری همانند دستگاه فیوژن فوجیکورا یا اسکای کام، قصد دارد تا بهترین و کامل‎ترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه کند. با توجه به بازار داغ فروش تجهیزات فیبر نوری، مجموعه ما قیمت دستگاه‎های فیوژن خود را به طور رقابتی و ارزان تعیین کرده است. از طرفی محصولات برند برنا از کیفیت بالا و گارانتی اصالت کالا نیز برخوردار هستند.

سوالات متداول

کیفیت دستگاه‎های فیوژن به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت دستگاه‎های فیوژن به فاکتورهای مختلفی نظیر کیفیت دستگاه مربوطه، برند دستگاه، امکانات دستگاه، شرایط محیطی اتصال، مدل کور فیبر نوری مورد استفاده در کار و … بستگی دارد.

تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای فیوژن چیست؟

از ابزار لازم برای فیوژن می‎توان به استریپر فیبر نوری، کلیور، هولدر باکیفیت اسپلایس فیبر، دستمال الکلی مرطوب، پاومتر و سورس فیبر نوری اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − 5 =