انجام پروژه های سانترال و VOIP

انجام پروژه های سانترال و VOIP

یکی از خدمات شرکت انتقال امواج نوری برنا انجام پروژه های سانترال و VOIP است که با متخصصین خود در تهران و کرج انجام می‌پذیرد. سانترال یا همان مرکز تلفن ابتدایی ترین کاری که انجام می دهد برقراری ارتباط داخلی بین کارمندان و برقراری ارتباط خطوط شهری با داخلی های یک مجموعه است. اصطلاحا وظیفه توزیع خطوط شهری برای کاربران به عهده سانترال ها می باشد.

برای اینکه با این خدمات سانترال  و نحوه عملکرد بهتر آن آشنا شوید بهتر است که تعریفی از سانترال و VOIP و نحوه عملکرد آن داشته باشیم.

انجام پروژه های سانترال و VOIP
انجام پروژه های سانترال و VOIP

سانترال و VOIP چیست؟

سانترال ها برای بهینه سازی تماس داخلی ها با یکدیگر و خطوط شهری ابزارهای مدیریتی و کنترلی مناسب را در اختیار مدیران سیستم قرار می دهند. برای نمونه تماس های ورودی را به کدام داخلی یا داخلی ها متصل نماییم یعنی زنگ خور تلفن های یک شرکت چه مقصدی داشته باشد. یا کدام کاربران مجوز ارتباط با خطوط شهری را دارند و آیا امکان تماس با موبایل، شهرستان یا تماس خارج از کشور برای کدام کاربران میسر باشد.

چه مشاغلی به سانترال نیاز دارند؟

سانترال ها مختص به مشاغل خاصی نیستند ولی عمدتا مشاغلی که کارکرد دفتری و شرکتی دارند بیش تر از سانترال ها استفاده می نمایند. مشاغل در سطح کسب و کارهای کوچک مثل مشاورین املاک، آژانس های هواپیمایی، دفاتر خدمات شهری، فروشگاه ها تا شرکت های خرد و کلان تجاری و سازمان های بزرگ دولتی از این سیستم ها استفاده می نمایند.

چه زمانی یک سانترال نیاز داریم؟

در زمانی که یکی از حالت های زیر برای ما متصور باشد ما به یک دستگاه سانترال نیاز داریم.

1.زمانیکه خطوط مخابراتی به اندازه کارکنان در دسترس نیست. این امر میتواند به علت هزینه و یا کمبود ظرفیت مخابرات در یک منطقه باشد.

2.زمانیکه ما به تماس داخلی در مجموعه ی خودمان نیاز داریم و می خواهیم بین منشی، مدیر و کارکنان ارتباط تلفنی برقرار باشد.

3.در شرایطی که میخواهیم وجه وزینی برای ارائه به مشتریان داشته باشیم. یعنی نیاز داریم در مجموعه یک فرد پاسخگو داشته باشیم که او به فراخور مسئولیت هر فردی تماس ها را به او متصل نماید و یا یک منوی تلفنی برای معرفی بخش های مختلف سازمانمان داشته باشیم.

در مجموع هر مجموعه ای که تعداد کارکنانش بیش از 3نفر می شود به طور معمول از سانترال ها برای سهولت ارتباطات استفاده می نمایند.

  • ویدیو معرفی مجموعه برنا

شرکت انتقال امواج نوری برنا

_

شرکت انتقال امواج نوری برنا بزرگترین شرکت فروش و تولید تجهیزات مخابراتی، طراحی و اجرای پروژه های مخابراتی فیبر نوری و FTTH، نگهداری و تست شبکه و انواع بستر های مخابراتی و حفاظتی در کشور پذیرای شما در پروژه های کوچک و بزرگ است.

گالری تصاویر ما

_

در این قسمت میتوانید تصاویر مربوط به ساختمان انتقال امواج نوری برنا و پروژهای انجام شده توسط مجموعه شرکت را مشاهده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − 2 =