تجهیزات فیبر نوری یزد

دسترسی به قابلیت‌های برتر اینترنت با شبکه فیبر نوری در یزد

شبکه فیبر نوری و اتصال خانه‌ها به این نوع اتصال یک فناوری انقلابی است که دسترسی امن و پایدار میلیون‌ها شهروند به اینترنت بسیار سریع را ممکن می‌سازد. فیبر نوری ظرفیت پهنای باند بیشتر، امنیت بالاتر و اتصال بهتر را به ارمغان می‌آورد و امکان اجرا در مناطق مسکونی مختلف را دارد. برای این منظور شرکت‌های مختلف، طراحی، نصب، راه‌اندازی و تامین تجهیزات زیرساخت فیبر نوری را بر عهده گرفته‌اند. هم‌اکنون شما می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها در شهرهای بزرگ کشور، از جمله شهر یزد، بهره بگیرید. در این مطلب با تجهیزات فیبر نوری یزد آشنا می‌شویم.

شماره تماس برای سفارش کالا

:: روی شماره کلیک کنید ::

دفتر کرج: 02634990888

دفتر تهران: 02151736

شبکه فیبرنوری

شبکه فیبر نوری چیست؟

شبکه فیبر نوری یک فناوری جدید است که برای ایجاد آن از تارهای نوری (Optical Fiber) استفاده می‌شود. این رشته‌های بسیار باریک و بلند با استفاده از ماده‌ای شفاف مانند شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود و می‌تواند داده‌ها را به صورت نور و با سرعت بسیار بالا در طول خود انتقال دهد. این نوع شبکه بین 20 تا 100 برابر مودم‌های کابلی معمولی (DSL) سرعت دارد و اینترنت فوق‌سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اجرای این شبکه نیازمند نصب و راه‌اندازی تجهیزات ویژه است تا پالس‌های نوری به سلامت ارسال و دریافت شوند. یکی از مهمترین تجهیزات فیبر نوری مودم‌های ویژه‌ای است که در ساختمان‌ها نصب می‌شود تا سرویس اینترنت را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می‌توانید برای راه‌اندازی این نوع شبکه در شهر یزد به شرکت‌های فعال در این حوزه مراجعه و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

تجهیزات شبکه فیبرنوری

تجهیزات شبکه فیبر نوری و انواع آن

برای ایجاد شبکه فیبر نوری باید طراحی و مشاوره پروژه و همچنین اجرای آن با دقت و به درستی انجام شود. در این بین تهیه کابل دراپ و انواع قطعات و تجهیزات شبکه اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین گزینه برای این منظور استفاده از خدمات بهترین شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات فیبر نوری یزد است تا در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به اینترنت فیبر نوری متصل شوید. در ادامه با مهمترین خدمات و تجهیزات شبکه فیبر نوری و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها آشنا می‌شویم.

کابل شبکه نگزنس CAT6 UTP LSZH 305m

1. کابل فیبر نوری

اتصال فیبر نوری با استفاده از نوعی کابل مخصوص برقرار می‌شود که از صدها و هزاران رشته نوری بسیار باریک تشکیل شده است. به طور کلی کابل جزو مهمترین تجهیزات فیبر نوری یزد است که در دو گروه کلی تک حالته و چند حالته قابل تهیه و نصب هستند.

2. کانکتور فیبر نوری

کانکتور نوعی اتصال فیزیکی است که امکان اتصال، قطع سریع و مدیریت آسان فیبرهای نوری را ممکن می‌کند. به طور کلی کانکتور فیبر نوری در انواع گوناگون وجود دارد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ST، FC، LC، SC و MTP/MPO اشاره کرد. کانکتور به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات فیبر نوری یزد شناخته می‌شود که کاربردهای ویژه‌ای دارد. از این قطعه در هنگامی استفاده می‌شود که به انتقال داده با بیشتری سرعت و کمترین تلفات سیگنال نیاز باشد.

دستگاه تست فیبر نوری OTDR

3. دستگاه تست OTDR

دستگاه OTDR برای تست و سنجش بازتاب نور در انواع دامنه‌ها به کار می‌رود. شما می‌توانید با استفاده از این نوع ابزار عیب‌یابی شبکه‌های فیبر نوری را انجام دهید. برای این منظور پالس‌های نوری درون شبکه ارسال و پس از دریافت دوباره وضعیت کابل سنجیده می‌شود. برای تهیه این تجهیزات پیشرفته باید به مراکز معتبر فروش تجهیزات شبکه و فیبر نوری مراجعه کنید.

دستگاه فیوژن فیبر نوری اسکای کام T-307H

4. دستگاه فیوژن فیبر نوری

با استفاده از دستگاه فیوژن فیبر نوری می‌توان تجهیزات فیبر نوری یزد را به بهترین شکل ممکن به یکدیگر متصل کرد. با این دستگاه پیشرفته بهترین نوع جوش بین رشته‌های فیبر نوری ایجاد می‌شود تا کمترین اتلاف و اختلال در امواج روی دهد.

5. مبدل فیبر نوری

مبدل فیبر نوری به عنوان یکی از اصلی‌ترین تجهیزات فیبر نوری یزد وظیفه تبدیل سیگنال‌های دریافتی به سیگنال نوری و برعکس آن را، بر عهده دارد. شما می‌توانید با این دستگاه، که از کابل مسی ساخته شده است، داده‌ها را در طول شبکه فیبر نوری منتقل کنید. از مهمترین مزایای مبدل فیبر نوری می‌توان به حذف نویز و تجمیع سیگنال‌ها اشاره کرد.

پچ کورد فیبرنوری نگزنس SC-SC 10m

6. پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد فیبر نوری امکان اتصال سریع و آسان تجهیزات فیبر نوری را فراهم می‌کند. این نوع کابل از یک یا چند رشته شیشه‌ای تشکیل شده است که اتصال سریع را ایجاد خواهد کرد. با استفاده از کانکتور می‌توان سوئیچ و دیگر تجهیزات را متصل کرد.

برای خرید بهترین نوع پچ کورد فیبر نوری باید به فاکتورهای گوناگون توجه کنید که عبارتند از:

  • نوع اتصال: شما بای نوع اتصال خود را در نظر بگیرید و بر اساس دستگاه و سرعت انتقال داده بهترین محصول را خریداری کنید
  • نوع فیبر نوری: به طور کلی پچ کورد برای انواع فیبر نوری یک حالت و چند حالت موجود است؛ بنابراین هنگام خرید به این فاکتور توجه کنید
  • طول کابل: طول پچ کورد جزو فاکتورهای مهم است و باید بر اساس نیاز دستگاه و فصاله بین تجهیزات تعیین شود
  • کیفیت مدنظر: حتما برای اطمینان از کیفیت پچ کورد آن را از برندهای معتبر خریداری کنید
  • قیمت محصول: پچ کورد با قیمت‌های گوناگون موجود است و باید با توجه به بودجه خود بهترین نوع را تهیه کنید

برای خرید این قطعه به بخش خرید تجهیزات پسیو فیبرنوری مراجعه کنید.

اسپلیتر فیبر نوری Mini Type SC-APC 1×8

7. اسپلینتر فیبر نوری

با استفاده از اسپلیتر، به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات فیبر نوری یزد، می‌توان عملکرد مدارهای شبکه فیبر نوری را تا جای ممکن افزایش داد. این دستگاه برای توزیع انرژی نور به کار می‌رود و امواج را به پرتوهای بیشتر تقسیم می‌کند. شما می‌توانید اسپلیتر فیبر نوری را در انواع مختلف سینگل مود و مولتی مود تهیه کرد تا در نهایت به تقسیم پهنای باند میان مشترکین و عملکرد بهتر شبکه کمک کند.

شرکت امواج نوری برنا

انتقال امواج نوری برنا؛ بهترین ارائه‌دهنده تجهیزات فیبر نوری در یزد

سرعت، پهنای باند و پایداری مهمترین فاکتورهای یک ارتباط اینترنتی مناسب در دنیای امروز هستند. شما برای دستیابی به این شرایط باید از جدیدترین فناوری‌های موجود استفاده کنید. شبکه اینترنت فیبر نوری جزو پیشروترین روش‌های ارتباطی است که زیرساخت ارائه آن در شهرهای بزرگ کشور از جمله یزد وجود دارد. شما می‌توانید با تهیه تجهیزات مخصوص اینترنت فیبر نوری یک ارتباط بدون نقص و بسیار سریع اینترنتی را تجربه کنید و از مزایای گوناگون آن بهره ببرید.

این مهم بدون تهیه تجهیزات و لوازم خاصی که توسط شرکت‎‌های معتبر و فعال در این حوزه ارائه می‌شوند، به‌دست نمی‌آید. شرکت تلکام برنا لیست کاملی از خدمات و تجهیزات گوناگون در حوزه تجهیزات شبکه و فیبر نوری را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های لازم با کارشناسان و متخصصان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = 6