بهترین برند کابل دراپ خارجی

بهترین برند کابل دراپ خارجی؛ برند خارجی بهتر است یا ایرانی؟

کابل‎های دراپ یکی از پرکاربردترین کابل‎ها در سراسر دنیا هستند که در ایران نیز موارد استفاده بسیار زیادی دارند. این کابل تاثیر بسیار زیادی در پروژه‎های ساختمانی دارد و سرعت انتقال داده را هم بالا می‏برد. این کابل‎ها نسبت به ضخامت کمی که دارند از مقاومت بالایی برخوردار هستند. کابل‎های دراپ دارای ویژگی‎های فنی بسیاری هستند و توسط شرکت‎های مختلفی تولید می‎شوند. اگر قصد شناخت بهترین برند کابل  دراپ خارجی را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

شماره تماس برای سفارش کالا

:: روی شماره کلیک کنید ::

 دفتر کرج: 02634990888 

دفتر تهران: 0251736

بهترین برند کابل دراپ خارجی

منظور از کابل دراپ چیست و این کابل‎ها چه ویژگی‎هایی دارند؟

کابل دراپ به عنوان یکی از مهم‎ترین بخش‎های FTTH یا همان فیبر نوری در خانه‎ها، باعث فراهم شدن اتصال خارجی میان مشترک کابل فیدر می‎شود. انتخاب مدرن‌ترین تجهیزات سربندی با کابل دراپ یا راه‏کار مناسب اتصال به شکل مستقیم با کانکتور در موضوعاتی نظیر قابلیت‎های اطمینان شبکه، منعطف‌ بودن عملیات مربوطه و همچنین سرمایه‎گذاری موردنیاز برای استقرار شبکه FTTH بسیار تاثیر دارد.

همانطور که اشاره شد کابل‎های دراپ دارای کاربردهای مختلفی هستند و می‎توان از آن‎ها به عنوان جایگزینی مناسب به جای خرید کابلهای فیبر نوری استفاده کرد. کابل‏های دراپ از ضخامت کمی برخوردار هستند و تعداد کرهای آن‎ها هم بسته به اندازه مشترک دارای ظرفیت‏های پایی از 8 تا 288 متغیر است. این کابل را به 3 روش هوایی، زمینی و دفنی می‎توان مورد استفاده قرار داد.

کابل‎های دراپ زمانی که به عنوان کابل اوت‎دور به کار گرفته می‎شود، طبق استاندارد صنعتی، باید از مقاومت کششی معادل 1335 نیوتن برخوردار باشند. کابل‎های دراپ همچنین مزایای مختلفی را هم دارا هستند که برای مثال می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب نسبت به دیگر کابل‏ها
  • دارای انواع مختلف
  • برخورداری از وزن مناسب
  • سهولت در نصب این کابل‎ها
  • مقاومت بالا در برابر له‎شدگی، ضربه و پوسیدگی
  • بادوام نسبت به عوامل طبیعی متفاوت و …

بهترین برند کابل دراپ خارجی

نگاهی به بهترین برند کابل دراپ خارجی

افرادی که قصد خرید کابل‎های دراپ را دارند، باید به نکات بسیار زیادی در خرید خود دقت داشته باشند. برای مثال دقت به جنس روکش کابل، کیفیت کلی آن، قیمت محصول، استحکام کابل و … از مواردی هستند که در حین خرید کابل دراپ باید به آن‎ها توجه ویژه‏ای داشت.

شاید مهم‎ترین نکته‎ای که خریداران کابل دراپ باید به آن اهمیت دهند، انتخاب بهترین برند کابل دراپ خارجی یا ایرانی برای خرید این محصول است. اگر برندی که شما برای خرید در نظر دارید، متفرقه و فاقد کیفیت باشد، ممکن است شما را با مشکلات متعدد و هزینه دوباره مواجه کند. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین برند کابل دراپ خارجی آشنا کنیم.

1. برند نگزنس

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده کابل دراپ خارجی بدون شک نگزنس است. این برند در سراسر دنیا مشهور بوده و محصولات آن در کشورهای مختلف به فروش می‎رسند. کابل دراپ نگزنس از پرکاربردترین و مهم‎ترین تجهیزات شبکه به شمار می‎آید که نیروی کششی مناسب و همچنین شعاع خمشی عالی برخوردار است. این محصول همچنین دو هسته جهت برقراری ارتباط میان واحدها و نقطه ورودی ساختمان در پروژه‎های مختلف  FTTHدارد.

روکش کابل‎های دراپ برند نگزنس از نوع روکش‎های LSZH بوده و بدون هالوژن است. این روکش در اثر سوختگی به هیچ عنوان دود مضر سمی تولید نمی‎کند و مقاومت آن در برابر اشعه ماورای بنفش نیز قابل توجه است.

کابل دراپ نگزنس دارای روکشی باکیفیت بر روی تارهای فیبر خود است که به سادگی برداشته شده و برای فیوژن شدن نیز آماده می‎شود. تارهای فیبرنوری این نوع از کابل‎ها، در درون لوز تیوپ‎های کابل واقع شده‎اند که جهت پیشگیری از نفوذ آب، یک لایه نوار جذب‎کننده رطوبت روی لوزتیوپ کابل را به طور کامل می‎پوشانند. به طور کلی برند نگزنس برای خرید انواع کابل دراپ گزینه مطلوبی است.

2. برند فوجیکورا

اگر به دنبال بهترین برند کابل دراپ خارجی هستید، برند فوجیکورا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این برند نیز یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کابل دراپ در دنیا است که متعلق به تولیدککنده‎ای ژاپنی به نام فوجیکورا می‎باشد.

جالب است بدانید که این شرکت در سال 1855 در شهر توکیو تاسیس شده است. کابل‎های دراپ این شرکت از سطح کیفی قابل توجهی برخوردار هستند و روکش‎های آن‎ها نیز مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی دارد. کابل‎های این شرکت را می‎توان برای پروژه‎های زمینی، هوایی، دریایی، تخصصی، داخلی و … مورد استفاده قرار داد.

بهترین برند کابل دراپ خارجی

بهترین روش برای خرید کابل دراپ باکیفیت و ارزان

همانطور که مشاهده کردید، برندهای خارجی زیادی در زمینه تولید و فروش انواع کابل‎های دراپ فعالیت دارند. اکثر این برندها از محصولات باکیفیتی برخوردار هستند و می‌توانند گزینه مطلوبی برای پروژه‎های ساختمانی شما باشند.

اما نکته‎ای که در خصوص این برندها وجود دارد، قیمت بالای کابل دراپ آن‎ها است. در واقع شرکت‎هایی که در لیست بهترین برند کابل دراپ خارجی قرار دارند، محصولات خود را با قیمت بسیار زیادی به فروش می‎رسانند. در واقع افزایش تورم و بالا رفتن قیمت دلار باعث شده که خرید این کابل‎ها کمی سخت شود.

اما برندهای ایرانی زیادی هستند که شما می‎توانید خرید انواع کابل دراپ را با مراجعه به آن‎ها به انجام برسانید. این مجموعه علاوه بر قیمت مناسب و اجرای بادقت پروژه‎‌ها، توانایی رقابت با برندهای خارجی از نظر کیفیت را دارند و انتخابی مناسب برای شما خواهند بود.

مجموعه برنا آماده ارائه خدمات فروش کابل دراپ و اجرای آن در پروژه‎ها است

کابل دراپ به عنوان یکی از شاخه‎های کابل های فیبر نوری شناخته می‎شود و استفاده از آن مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد. این کابل‎ها باید از مجموعه‎هایی خریداری شوند که علاوه بر کیفیت، از قیمت مقرون‎به‎صرفه‎ای نیز برخوردار باشند. با توجه به این موضوع بهتر است که خرید از بهترین برند کابل دراپ خارجی را فراموش کرده و به فکر خرید کابل‎های دراپ از یک برند ایرانی معتبر باشید.

شرکت تلکام برنا آماده است که به عنوان یک شرکت تولیدکننده کابل دراپ ایرانی، بهترین خدمات فروش و نصب کابل دراپ را ارائه کند. مجموعه ما محصولاتی که دارای سطح کیفی قابل توجهی هستند را با قیمت مناسب به فروش می‎رساند و جهت نصب آن‎ها در پروژه‎های داخلی و خارجی ساختمان، از مجرب‎ترین نیروها استفاده می‎کند. شما می‎توانید پس از مشاوره با کارشناسان و متخصصین مجموعه برنا برای خرید کابل دراپ مورد نظر خود اقدام کنید.

سوالات متداول

کابل دراپ مدل تخت چه نوع کابلی است؟

کابل دراپ تخت یا مسطح با ظاهری صاف به طور معمول دارای یک روکش از جنس پلی اتیلن، دو عنصر استحکامی دی‎الکتریک به منظور افزایش مقاومت نسبت به له‎شدگی و همچنین چندین فیبر هستند.

کابل‎های دراپ به طور کلی دارای چه انواعی هستند؟

کابل‎های دراپ به طور کلی از دو نوع اوت‎دور و این‎دور تشکیل شده‎اند که هر یک دارای ویژگی‎ها، کاربردها و مزایای متعددی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 2 = 2